18 oktober 2015

Granit ♥ julen





APPLÅDER


Wow! Vilka härliga bilder. jag är så positivt överraskad över alla schyssta pressbilder i år, de är så himla snygga! Grattis till bra bilder till oss alla säger jag!


De här är de senaste från Granit och let me tell ya, det var så många snygga bilder att det kommer komma ett inlägg till med snyggbilder från Granit. Jag vet vart jag ska styra kosan nästa vecka, Granitbutikena i min närhet that is.



Jag älskar ju dessa naturbilder (ni vet den där julstugan jag har tjatat om, det är liksom så här jag ser det framför mig!). Det ger mig en lugn känsla, en stillhet, en ro. Det är det vackra ihop med det lugna som bildar en helhet som man vill vara i. Väldigt Ernst!










Men sluta så snyggt! Vill bara ställa ut en stol, fälla en skog och köpa in tio utomhusljusstakar och sitta under en fäll och kolla på härligheten med en varm juldrink i handen och massa snö runtomkring. Finge jag önska så vore vintern precis så!













Ljus i massor! Hur vackert! *Älskar det här, känslan, stilen, myset. det blir liksom inte bättre. Den vackra stjärnan kommer lysa upp vilket hem som helst och göra det juligt vackert. Älskar de där stora "gesterna".










Ja, bra Granitbilder, applåderar lite och ler åt hela härligheten. Om inte det här får er att vilja besöka Granit vet jag inte vilka bilder som skulle övertyga er. Jag är i alla fall helt såld :-)


& snart, då kommer det fler bilder, för jag har många snygga bilder till från Granit som världen (ja, eller mina läsare i alla fall) måste få se!



Kram på er och ha en underbar söndag!



3 kommentarer:

  1. Det är verkligen en mysig butik men tyvärr har jag mera än två timmar till den närmaste så det blir inte så många besök...:(

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag blir sugen på att bara kliva rakt in i bilderna och mysa!! Får nog bli ett besök i närmsta Granitbutik snart... :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!